Opeens.........


Opeens hoor je een nummer en je denkt, Ja daar gaat het om in het leven.

Ik had dat bij dit nummer. Opeens dacht ik Ja, dat is het. Ik moet Jezus vragen mijn Levens Wiel over te nemen. Ik moet meer leren vertrouwen op Hem, in plaats van het altijd maar zelf te willen doen.

Hoe meer ik het zelf probeer... hoe moeier ik wordt en hoe minder het lukt.

Maar ik hoef het ook helemaal niet zelf te doen :) . Ik mag het bij God brengen en bij zijn zoon Jezus.

Dat is tenslotte waarvoor Jezus is gestorven toch...........dat we ALLES bij God mogen brengen, door Jezus.

Hoe dankbaar kan je zijn als je een nummer hoort op Youtube of waar dan ook, en het is net of God tegen je praat.

Geweldig, mooi begin van de dag.

Geniet van je dag, en wees dankbaar voor wat je hebt.

1 opmerking:

Aritha V. zei

Dank je wel voor deze mooie blog. het lijkt zo eenvoudig hè? En het is ook eigenlijk heel eenvoudig om het stuur uit handen te geven. Vaker doen! Heel mooi.