Be Brave

Be Brave is het thema voor een challenge op een van de facebook scrap groepen waar ik lid van ben.

Be Brave wat is dat eigenlijk.

Voor mij is dat iets doen wat eigenlijk nooit in mij op zou komen.

Vandaar dat mijn pagina in mijn art Journal, zwart is. Wacht ik zal even een foto laten zien om het te verduidelijken.
Ik heb geen lagen gebruikt alleen maar verf en inkt.

Voor mij is dat niet de gang van zaken dus brave.
Normaal houd ik er van om dingen als deze te maken:

Voor mij een heel verschil met mijn Be Brave pagina.

Maar goed.

Vanmorgen in de kerk ging het over lijden. Lijden wil niet altijd zeggen dat je vervolgt wordt het kan ook zijn dat je ziek bent in welke maten dan ook.

Het is waar........... soms kan je zo genoeg hebben van dingen die om je heen gebeuren dat het lijden word. Wat doe je dan?

God roept ons op om juist dan Hem te prijzen, te loven, en Hem te blijven volgen.

Ik denk dat ik vandaag weer genoeg stof tot nadenken heb.

Lees ook eens 1 Petrus 4:12-19


Wens ik jullie een fijne zondag toe.

En vergeet niet na te denken over waar je dankbaar voor bent.

Maakt het leven namelijk een stuk leuker als je dat in gaat zien.

Geen opmerkingen: