Op de Dijk

Vanmorgen zo'n mooie rit over de dijk gehad op weg naar de schapen. Zo mooi....... heel het landschap in de mist.




Toen ik eenmaal op de Dijk reed, zat er een buizerd op een paal, echt een mega buizerd.
Toen ik voorbij reed (langzaam want ik vind het mooi deze beesten te bekijken) keek de buizerd om, recht in mijn ogen.
 Echt imposant.



 Heerlijk in het zonnetje gezeten op het veld bij de schapen. Uiteraard heb ik met Axel ook daar nog iets gedaan ;) . Het was erg gezellig, en heb weer veel geleerd. Kortom een heerlijke dag....... vanmiddag even tijd om wat te lezen.
 Wat een luxe.
Nu zo eten met de kids. Bob is gezellig naar een vriend in Utrecht.
Die zie ik vanavond ergens weer terug.........
Helemaal leuk voor hem.


Fijn weekend allemaal alvast bij deze.





Geen opmerkingen: