Een geweldige Juf

Ondanks dat mijn dag niet echt begon in een jippie mood, is ie in de loop van de dag toch redelijk bij gedraaid.

Vanmorgen bleek Kelly toch nog niet in orde :( duurt nu al bijna een week, en begon me toch zorgen te maken. Die steken in haar hoofd en de extreme vermoeidheid zinnen me niet zo.

Dus ik bel de dokter en leg uit wat er gebeurd, nou ja kijk het maar aan zegt de assistente het komt vast wel goed in een paar dagen. Tot dat ik zei dat Kelly haar bloedsuikers gelukkig goed waren dus dat dat al een zorg minder is.

Ooh ooh hoor ik aan de andere kant van de lijn....... uw dochter heeft diabetes. Uhh ja dacht  ik je hebt toch een status voor je daar staat het in.......goede morgen ( ben smorgens niet zo heel erg te pruimen) Ik wil dat u met een uur hier bent. Oh ok......

Morgen gaan we bloed prikken, hopelijk blijft het bij een virus.... we zullen zien.





Geld is echt iets dat je denkt van wie heeft het uitgevonden. Het is een machtsmiddel, een nummer 1 op de ruzie lijst. En toch je hebt het nodig. Waarom liegen mensen ook over geld? dat snap ik echt niet.
Ik houd er niet van dat ik hoger op moet gaan om mijn geld te krijgen waar ik recht op heb maar soms is het helaas niet anders. Gelukkig heb je goede instanties die je ook gelijk willen helpen. Daar ben ik echt dankbaar voor. Ik kan het los laten  want zij gaan er mee verder.
Helemaal top.

Tijdens de lunch kon ik genieten van een vogel die at van onze voedsel beer ( zie foto in ander blog bericht)

Zo gaaf gewoon.

'S middags mocht ik genieten van foto's op iemand haar Facebook. Echt zo mooi ben er onderste boven van.

Vanavond werd ik gebeld door een van mijn jongens hun Juf. Wat een geweldig mens wat een inlevings vermogen heeft die vrouw in haar leerlingen. Zulke juffen zie je niet zoveel meer. Een juf met een passie voor haar groep, zo heb ik het nog nooit mee gemaakt. Ik heb zelf op een school gewerkt, maar mijn collega's heb ik nog nooit zo mee gemaakt. Ik ben God zo dankbaar dat mijn kind bij die vrouw in de klas mag zitten.

Kort om een dag met up and downs. Maar met een goed gevoel kan ik hem afsluiten.



Geen opmerkingen: