Nieuw Leven

We hadden zaadjes mee genomen uit New Mexico, van echt zo'n mooie plant.

Hopen dus dat ie het hier gaat doen. Bob heeft een paar zaadjes in een pot gedaan en nu nog geen week later......

De grond breekt open en komt er Nieuw Leven.

Ik werd bepaald bij het moment dat ik voor het eerst mijn keuze voor God maakte. Het voelde werkelijk als of ik Nieuw Leven kreeg. Nog steeds niet over rozen zoals veel mensen denken. Maar die doornen kan ik nu wel delen, die hoef ik niet alleen te dragen.

Ik zie hoe een vriend van mij veranderd nu hij zich meer verdiept in God. Hij krijgt een Nieuw Leven.

Ik hoop en bid dat veel mensen zo'n Nieuw Leven mogen ontvangen. Het is maar een paar woorden weg.

Heer hier ben ik, en ook jij krijgt Nieuw Leven.



5 november 2013

weer een dagje verder met het Nieuwe Leven.


3 opmerkingen:

Aritha V. zei

Heel apart zeg! Je moet nog meer foto's plaatsen als het gaat groeien straks. Zou het een mooie potplant worden?

Je trekt een prachtige vergelijking. Ja, nog steeds doorn op ons pad maar met de pijn daarvan gaan we nu naar Jezus. Hij maakt alles anders.

LookAroundTheCorner zei

Er komen ook nieuwe foto's wanneer het verder in het groei proces is.
Als het goed is wordt het een klein boompje met heel mooie bloemen. Ik ben dus heel benieuwd hoe het gaat worden :)

Dank je wel voor je lieve feedback.
Jedidja

thea k zei

Prachtig. Meis.