Hoe Bijzonder...............

Gisteren belde Anthony uit USA. Altijd leuk. We hadden echt een super goed gesprek.........
Hij had mij geattendeerd op het boek. The Purpose  Driven Life. Naar het Nederlands vertaald:

Doelgericht Leven . van Rick Warren.
Zo ie zo na het lezen van Duizendmaal Dank van Ann Voskamp, had ik weer zo iets van WOW God is goed.

Maar door dit boek sta ik weer in vuur en vlam.

Hoe bijzonder kan God werken in je leven????

Hij gebruikt in mijn leven een gedetineerde die mij de weg terug moet wijzen naar Hem.

Een gedetineerde, in mijn geval mijn beste vriend.

Hoe bijzonder te horen van iemand die nauwelijks een uitzicht heeft in zijn leven, dat het leven goed is, dat God goed is.

Ik ben God dankbaar voor mijn speciale vriendschap met Anthony, dankbaar voor de mooie en moeilijke tijden die we beide in ons leven hebben gekend en nog kennen. Maar steeds opnieuw slaan we ons er door heen.


Ik dank God.

Maar ook mij Buddy, Anthony.

Thanks Pal love you lots.




2 opmerkingen:

Moonlampjes Wordart Freebies zei

Mooi geschreven Eveline!

LookAroundTheCorner zei

Thanks Moon lief dat je dat zegt, ja jij weet hoe het is he met de mannen :)