Had ik maar

Had ik maar dat lijntje wat zij heeft, had ik maar van die lieve kinderen als zij. Was mijn man maar zo attent als die van haar.

Had ik maar..........

Wellicht kan je gaan nadenken wat je wel hebt.

Het spreek woord zegt niet voor niets: "Het gras is altijd groener bij de buren".

Een mooi leven begint toch echt bij jezelf, het leven is jouw feestje en JIJ bent de gene die de slingers er in op moet hangen. Als je altijd maar blijft kijken naar wat een ander heeft, dan ontneem je je geluk.

Wees dankbaar voor wat je hebt, Prijs God voor wat ie je heeft gegeven, ook al is het misschien niet helemaal wat jij voor ogen had.

Blij zijn geeft een licht hard en een vrolijk leven.

Geloof me mijn leven gaat niet over rozen, maar ik kan wel God iedere dag danken voor mijn leven, dat ik weer op kon staan, voor mijn lieve kinderen ieder met hun eigen handicap, voor mijn lieve man met zijn ziekte. En al de mensen om mijn heen ieder met hun eigen ding.

Ik streef naar perfectie naar de dag dat ik kan zeggen, ik ben goed zoals ik ben omdat God mij zo heeft gemaakt.

Waar streef jij naar in je leven?

foto: google


Blijf dichtbij je Maker.


Geen opmerkingen: