Doe het zelf.........

Op de groep Met Good Morning Girls de Bijbel door plaats ik iedere dinsdag een bladzijde voor een gebedsdagboek of een gewoon dagboek.

Het is leuk om bezig te zijn met wat er op een dag gebeurd.

Door het op te schrijven wordt je er meer bewust van, wat heb ik gedaan vandaag, waar ga ik voor bidden vandaag. Het is ook leuk om terug te lezen natuurlijk.
Bij deze een bladzijde voor een nieuw begin vanaf vandaag.

                                                   Bron: Pinterest

Misschien denk je wel ik houd niet van een dagboek bij houden. Iemand verblijden met een hand geschreven brief is ook leuk.

Download de bladzijde hier.

En blijf dichtbij je Maker.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Wat leuk met dat vogeltje erop.

tineke zei

Ik ben ook dol op vogeltjes :) leuk ( brief) papier!