Challenge week 3

Week 2 was de opdracht doe rustig aan en neem tijd voor jezelf.

Nou dat is wel gelukt denk ik. Ik heb geprobeerd dagelijks 1 uur echt apart te zetten om heerlijk op bed Gods woord te lezen, art journaling te doen.

Extra uit gebreid gekookt in het weekend, ja ik weet het daar genieten de anderen om mij heen ook van, maar voor mij is dat echt ontspannend.



Opdracht voor week 3 is. Wat maakt mij gelukkig. Ik zou dat uitbreiden met schrijf het op in je nieuwe agenda en kijk volgend jaar op deze datum wat je op hebt geschreven.

Het zijn de kleine dingen die het doen in het leven, je moet ze alleen wel willen leren zien.

Lees het boek: 'Duizendmaal dank van Ann Voskamp.


http://www.bol.com/nl/p/duizendmaal-dank/9200000001150443/


Prachtig boek. Het zal je helpen inzien hoe de dingen heel klein dingen zijn waar je zo dankbaar voor mag en kan zijn.

Succes deze week dames.

Blijf dichtbij je Maker.

Geen opmerkingen: