Advent Challenge opdracht 3

Week drie van de Advent Chanllenge alweer.

Tijd gaat heel snel. Vorige week was de opdracht dat je iets ging doen voor jezelf wat je leuk vind.

Dat heb ik gedaan, ik heb 's avonds lekker kunnen lezen en ik mijn art journal kunnen werken.

Heerlijk zo wat tijd voor jezelf.

De opdracht voor week 3 is:

Persoonlijk geluk.

Tjonge raar eigenlijk dat dingen voor jezelf doen of over jezelf toch nog best moeilijk kunnen zijn.

Wil je nog mee doen met deze chanllenge?

Dat kan surf even naar:
https://www.facebook.com/groups/411037672376740/?fref=ts

en wordt lid.




Ben heel benieuwd wat je van deze nieuwe challenge gaat maken.

Blijf dichtbij je Maker.

1 opmerking:

Veronique zei

Wat fijn dat je ook me-time hebt genomen! Ik ben heel benieuwd hoe de volgende opdracht/challenge uitpakt bij iedereen.