AdventChallenge

Zo de laatste opdracht was. Wat maakt je gelukkig.

Het is maar wat je ziet en het omzet in je leven.

Kleine dingen zoals de konijnen die achter de kat aan gaan. Een mooi rapport van de kinderen.

Mijn man die me aankijkt. Met een blik dat je je zo gezegend voelt dat je zijn vrouw mag zijn.

Een telefoon gesprek met een van mijn vrienden in USA gevangenis, die eindelijk is over geplaatst naar een 'veiligere'plek .

Oh het leven is zo mooi, zoveel om gelukkig van te worden. Je moet het alleen leren zien.

Opdrachten als deze maken je meer bewust van de Geluks momenten om je heen.

Ik vond het echt een super leuk idee.


Dank je wel Linda dat je dit mogelijk hebt gemaakt om door bewust wording te zien waar je dankbaar voor mag zijn in je leven. Hoe fijn het is te mogen delen.

Ik wens iedereen een Gezegende Kerst en een Mooi Nieuwjaar.

Blijf dichtbij je Maker.



1 opmerking:

Miss Koffieklets zei

Mooi geschreven! Fijn dat je vriend in de USA aan veiligere plek heeft gekregen. Heel mooi dat je zo iemand volgt! Prachtig gebaar! xx