Bid je Mee?

Bid je mee, ik heb heel erg op mijn hart gekregen vandaag te bidden voor de Christenvrouw in Nederland.



Voor de jonge meiden die op school zitten, dat ze samen zullen gaan bidden op school met hun mede Christen vriendin.

Voor de vrouw met een man die onze HEER niet kent.

Voor de vrouwen in de gevangenis, blijf van mijn lijf huis en voor de Christenvrouw in de psychiatrie , of op hun werk waar ze de enige Christen zijn. Voor moeders die in huis zich wellicht nutteloos of eenzaam voelen.

Laten we vandaag voor onze Zussen in Jezus bidden.

Doe je mee? Deel dit bericht gerust.

Wat mij overigens opviel toen ik een plaatje zocht bij dit bericht is dat als je op Google invult biddende vrouwen je alleen plaatjes vind van anderen gelovige geen Christenvrouwen samen.

Blijf Dichtbij je Maker.

Geen opmerkingen: