Wie ben ik?

Wie ben je? Wat is jouw doel in dit leven. Wat vind jij leuk, niet je man/vrouw, je vriendin of kinderen of je buren. Maar jij.

Wie ben jij?
Die vraag heb ik me lang genoeg gesteld na een flinke periode van overspannen zijn.

Wie ben ik, en wat mag ik zeggen. Mag ik nee zeggen of moet ik iedereen dienen?

Wat is mijn grens? Waar gaat het fout.

Mensen weten je altijd te vertellen wat je moet doen en waar je moet gaan en wie hun vinden dat je bent.

Maar ben je dat ook?

Ik weet dat ik Gods kind ben, en geliefd door hem, wat een ander dan ook zegt.

Ik weet dat ik mijn grenzen aan mag geven, en mag vinden wat ik vind en mag denken wat ik denk.

En toch waarom is het soms zo moeilijk, om te zijn wie ik ben.
En wat anderen van mij vinden.

Ik vraag me af Weet jij wie je bent?
Bron foto: Google

Geen opmerkingen: