Soms

Soms ontmoet je mensen in je leven die zo'n indruk bij je achter laten, dat je versteld staat wat het met je doet.

Ik heb zo iemand ontmoet, die is me na korte tijd helaas ontvallen.
Maar het blijft me verbazen hoe vaak als ik dingen doe haar woorden in mij opkomen.

Vandaag kwam iemand van zieke pastoraat op bezoek. Ik kon deze mevrouw helemaal niet, maar in mijn hoofd sprong opeens op dat ik dacht. Wow wat een mooie mensen heeft God toch gemaakt.

Deze mevrouw was zo puur, zo vol van God. wow.

Hebben jullie dat ook wel eens dat je denkt van Wow wat een mooi persoon is dat?

Ik ben dankbaar dat ik deze mevrouw heb mogen ontmoeten, en dat God door haar heen dingen heeft gezegd die ik echt nodig had. Ik denk dat deze lieve dame daar geen idee van heeft, maar ik ben echt dankbaar dat ze zich beschikbaar stelt om in Gods koninkrijk te werken.

Vandaag met Good Moring Girls zijn we bij het hoofdstuk 2 Petrus 3. Voor mij sprong vers 9 er echt uit.

Ik ben helemaal ontdaan van het feit dat God zo geduldig is met ons allemaal, dat Hij wacht tot wij mensen klaar zijn om voor hem te kiezen, voordat Hij terug komt.

Eens komt die dag.

Denk jij wel eens na over die dag en over het eeuwig leven?

Blijf dichtbij je Maker.

bron foto: Google



1 opmerking:

Anoniem zei

Fijn dat er iemand naar je omkijkt. Sommige mensen stralen echt de liefde van Jezus uit. Ze lijken op Hem.