Nooit geweten

Ik heb nooit geweten dat ik het zo leuk zou vinden om dingen te vertalen. Denk niet aan grote dingen hoor.

Maar hier en daar een stukje van een bijbel studie vertalen, en mee mogen helpen met bijbel studie materiaal klaar maken zodat de vrouwen die geen Engels kunnen ook mee kunnen doen, vind ik echt geweldig.

Ik geniet van bijbel studies doen, nooit gedacht dat ik ooit in de bijbel zou duiken. En nu als ik een paar dagen het niet doe mis ik het.

Raar hoe dingen in je leven kunnen veranderen.

Leuke links naar bijbel studie van Esther zowel in Nederlands als Engels heb ik gevonden en wil ik graag met jullie delen.




https://www.facebook.com/groups/290747021121221/  Met Good Morning Girls de Bijbel door.

https://www.facebook.com/groups/469363416512270/ van Hart tot Hart.

Je tijd nemen om je dag te starten met Gods woord verandert je dag en je leven.

Blijf dichtbij je Maker.


Esther 4 : 14

Wie weet ben je juist koningin geworden met het oog op een tijd als deze.

















Geen opmerkingen: