En dit vond ik vanmorgen in mijn email inbox.......

En dit vond ik vanmorgen in mijn email inbox. juist nu het ff niet zo lekker gaat, krijg ik dit in mijn inbox.

Als of God een briefje van boven naar me stuurt.

Hoe ongelooflijk soms hoe God zijn liefde aan je duidelijk maakt.

Kom maar zeg je bent goed zoals je bent.

Ook jij bent goed zoals je bent.

afz: God.

Joyce Meyer Ministries

Dagelijkse overdenking

5 mei 2014

Neem het masker af

Wij allen nu, die met onbedekt gezicht de heerlijkheid van de Here als in een spiegel aanschouwen, worden van gedaante veranderd naar hetzelfde beeld, van heerlijkheid tot heerlijkheid, zoals dit door de Geest van de Here bewerkt wordt.
2 Korintiërs 3:18 (HSV)
Zo vaak gedragen we ons op een bepaalde manier naar buiten toe, terwijl we van binnen eigenlijk heel anders zijn. We hebben zwakten, fouten en angsten – dingen waarvan we denken dat ze ons minder leuk of gewenst maken – die we liever verbergen voor andere mensen. Dus dragen we maskers.

Het gevaar van het dragen van een masker is dat het een verkeerd beeld van ons geeft. Wat andere mensen zien is een leugen. Het gaat niet om wie we zijn of waartoe we geboren zijn. We kunnen de buitenkant wel veranderen, maar we kunnen niet veranderen wie we werkelijk diep van binnen zijn—alleen God kan ons hart veranderen.

We moeten beseffen dat God ons liefheeft gewoon zoals we nu zijn, en zijn liefde voor ons zal nooit minder worden.

En er is nog meer goed nieuws. 2 Korintiërs 3:18 zegt dat God ons aan het veranderen is en ons meer op Hem doet lijken en de gebreken herstelt die we liever willen verbergen.

Vertrouw Hem genoeg om je masker af te zetten. Je zult zien, net als ik, dat je, beetje bij beetje, wordt veranderd naar hetzelfde beeld van jouw Heer.

Kort gebed: Heer, ik realiseer mij dat ik vaak een masker draag om er bij te horen en acceptatie te vinden. Vandaag neem ik het besluit om mijn acceptatie in U te vinden. Terwijl U mij met Uw liefde overweldigt, blijf doorgaan om mij naar Uw beeld te veranderen. 
www.joyce-meyer.nl | Copyright © 2012 Joyce Meyer e.V. - Alle rechten zijn gereserveerd.
facebook.com/JoyceMeyerMinistriesNederlands

1 opmerking:

Unknown zei

Mooi is dat hoe God werkt he. Hij weet precies wanneer wat nodig is :)