Heb jij ook van die momenten...............

Heb jij ook van die momenten dat je moe bent, weinig zin om een boek te lezen, laat staan de Bijbel.

Met Good Moring Girls lezen we iedere dag een hoofdstuk uit de Bijbel. We zijn nu bezig in Genesis.

Ongelooflijk wat ik allemaal ontdek.

Zoveel strijd en ongehoorzaamheid. Eigenlijk niet veel anders dan hoe het nu gaat.

Ik had nooit gedacht dat ik dit zo leuk zou vinden.

Wat ik nog leuker vind is een van de teksten uitwerken in mijn CraftBijbel.

Lekker kleuren, een mooie letters gebruiken om mijn gedachten of beleving naast de tekst te uiten.

Leuke ideeen op doen is natuurlijk altijd leuk.

Leuke groepen bezoeken om ideeen op te doen.

Een leuke facebook groep is:


https://www.facebook.com/groups/bijbeljournaling/

Wil je mee doen met een hoofdstuk per dag lezen, laat dan hier een bericht achter of meld je aan op de facebook groep:

https://www.facebook.com/groups/290747021121221/

Deze leuke kleurplaten kwam ik tegen op internet. Ik heb ze zelf of 10x13 uit geprint zodat ze mooi in mijn Bijbel passen als ik ze gekleurd heb.


Fijne avond en Zondag gewenst.

Blijf dichtbij je Maker.

Geen opmerkingen: