Advent Challenge Opdracht 2

Opdracht 2 voor de Advent Challenge is al weer uitgegeven.

Deze is echt super leuk, mochten we vorige week spulletjes weg brengen naar de kringloopwinkel of een ander goede doel.


Ik had veel video banden gekregen voor mijn zoon en veel dubbel, dus tja er geld aan verdienen lijkt me niet een optie. Iemand er blij mee maken, DAT IS DE OPTIE.

Doe je mee? Er is ook een leuke facebook groep, meld je aan en doe mee.
https://www.facebook.com/groups/411037672376740/414256418721532/


Deze week gaan we tijd aan ons zelf besteden. Ga iets leuks voor je zelf doen. Nog even energie op doen voor de drukke dagen komen

Hoe ? tja dat mag je zelf invullen.


Ik heb er zin in.


Volgende week lees je hoe ik dat heb gedaan.

Tot die tijd.


denk aan JEZELF en blijf dichtbij je Maker.


1 opmerking:

Veronique zei

Leuk dat je ook mee doet!