Uiten............

Je kunt je op veel manier uiten. De een gaat sporten, de ander pakt een boek, of kijkt een film of luistert naar muziek.

Ik vind het heerlijk om een boek te lezen, maar ik vind het ook erg leuk om creatief bezig te zijn.

Zoals in een van mijn vorige blogs heb je kunnen zien dat iemand geweldig bezig was met haar bijbel en dat mij dat enorm aansprak.

Ik heb woord bij de daad gevoegd, en ik ben meer in de Bijbel gaan lezen en gaan kleuren met de kleuren code lijst die ik heb gemaakt.

Nu zat ik gisteren op Pinterest en zag het woord Bible Journaling. Nog NOOIT van gehoord. Nou geloof me ik ben verkocht. Ik heb vandaag mijn craftbijbel gepakt en ben aan de gang gegaan.

Vandaag lazen we uit Genesis 13, en wat mij opviel was vers 10. Lot koos op het zicht een stuk land. Niet door middel van gebed of overdenken. Nee op zicht. Ik moest gelijk denken aan een oog.

Ik had nog ergens een stencil van een ook van mijn art journal.

Gevonden!!!!!! Ik ben aan de slag gegaan en dit is het eindresultaat.


Voor de oplettende lezer, ik weet het er zit een fout in de tekst. :)

Het is zoveel leuker om wat je leest uit te beelden. En voor mij is dit echt het einde. Pennen, potloden. mijn cricut erbij en ik heb het naar mijn zin :)

Mocht je meer willen zien.

Kijk dan even op Pinterest: Bible Journaling,

Op Facebook zijn er ook groepen van.

Morgen ga ik verder in hoofdstuk 14 met Good Morning Girls de Bijbel door. Benieuwd wat God me dan weer laat zien.

Fijne avond, en Blijf dichtbij je Maker.

Geen opmerkingen: