Met je handen in het haar.................

Je hebt een hond of kat, heel leuk, maar net als wij moeten die toch echt een keer naar een kapper.

Of wel een trimsalon. Hoe kies je die uit?

Ik weet nog goed dat ik mijn hond Dusty had, een engelse cocker spaniel. Kwam in Lelystad te wonen, en daar zat ik.......... geen trimster voor Dusty meer.

tja je laat je hond ook niet achter bij de eerste de beste toch. En zeker mijn Dusty niet........ de schat was al ouder en kon echt niet heel lang meer staan.

Nou op zoek dus. De een wist het mooier te vertellen dan de ander, en ik zag het helemaal voor me mijn cocker zou kaal worden geschoren met een een apparaat waar je koeien mee scheert. Even niet dus.

Mijn toemalige buurvrouw en vriendin had de opleiding gedaan om trimster te worden.

En dat doet ze nog steeds. Een beoordeling van haar klanten een 9.3.

Niet duur, Goed voor je hond of kat. en voor jouw een zorg minder.

Je hoeft dus niet met je handen in het haar te zitten.

Heeft jouw hond of kat ook een lieve betrouwbare trimster nodig?

Kijk dan even hier op de website en maak een afspraak.

http://www.flinnies.nl/

 Ik weet zeker..............

Je zit niet meer met je handen in het haar.




Geen opmerkingen: