Nooit te laat

Nooit te laat is een prachtig boek van Karen Kingsbury.

Vanmiddag was ik toch echt bijna te laat :) Voor ik het wist was het half 4 en ik was al aan het lezen vanaf een uur of 2. 2 uur ongestoord kunnen lezen komt niet vaak voor hier in huizen J.

Maar het was heerlijk, het weer was heerlijk, kids waren buiten aan het skaten, steppen en met de metaal detector. Man lief was op de tuin het zaaigoed wat de grond in kan aan het zaaien.

Wat je zaait is wat je oogst. Grappig dat deze gezegde zoveel betekenissen heeft.

Wat betreft de tuin klopt het wel.

Maar hoe zit het met je eigen zaaigoed? Wat zaai jij naar mensen om je heen.

Ik geniet van jullie foto's en verhalen hier en op Facebook, leer veel en wat jullie zaaien, oogst ik :)

Fijne avond ik ga nog even verder in mijn boek.




1 opmerking:

Unknown zei

Heerlijk om iets te lezen. En die vraag: Wat zaai jij naar de mensen om je heen houdt mij wel bezig, ja.