Geen doel is te ver.

Geen doel is te ver als je doet waar je plezier in hebt.
Klinkt leuk, maar is het haalbaar. Ik bedoel.......... Je kan wel iets willen maar ik het bijv in tijd haalbaar, of in geld.

Het spreekt me enorm aan deze tekst omdat ik soms op een punt sta dat ik denk hmmm wat moet ik met mijn leven wat kan ik.

Mijn lijf is moe en werkt vaak niet mee, zelfbeeld mag ook hier en daar wel wat aan gedaan worden. Verleden kan je rugzak behoorlijk vullen en hoe graag je ook wilt lozen uit die tas, en hoe hard ik er ook aan werk en voor bid, het blijft soms terug komen. Vooral als ik moe ben, en dat ben ik bijna 24/7.

Soms lees ik van die mooie teksten en denk wow wat een vertrouwen heeft die persoon zeg... dat wil ik ook.

Ik ben die persoon niet dus zou dat helemaal niet eens moeten denken, en waar ik achter ben gekomen is dat als je met die persoon over die tekst praat, blijkt dat het een oppepper voor die gene zelf was.


Maar goed geen doel te ver als je doet waar je  plezier in hebt.

Dat is waar ik vandaag maar eens mee aan de gang ga.


Geen opmerkingen: