Verdriet

Ik hoor steeds meer om mij heen dat mensen problemen hebben in hun huwelijk, of gaan scheiden omdat de maat vol is.

Dit doet mij verdriet. Ik weet helaas hoe het is om een scheiding door te maken. En dat gun ik niemand.

Hoe belangrijk is het om te blijven bidden voor je huwelijk, te blijven communiceren met elkaar.  Te delen met je Christen Zussen. Samen te bidden, te lezen in God's woord, ik heb in Oktober een maand lang BLOGS geschreven met bijbel teksten die je kan bidden over je man. En natuurlijk over jezelf.

Geef niet op!!!! Blijf volharden in je gebed. Vraag God je te laten zien wat er moet veranderen.




Lees Blogs zoals bijvoorbeeld: De blog van Wendy Born over Liefde en Trouw, doe er je voordeel mee dat mensen dit voor je schrijven. Lees boeken, doe iets!!!!


Of kijk Hier 85 Bijbel verzen over de Liefde.

6 Bijbel teksten over het Huwelijk.

Investeer in je huwelijk.



Doe iets........


Maar geef vooral NIET op.

Blijf dichtbij je maker.




Geen opmerkingen: