Bijbelstudie bladzijde.

Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik vind het heerlijk om lekker over het net te struinen naar leuke ideeën voor bijvoorbeeld het uitwerken van mijn Bijbelstudie.

Nu kwam ik een leuk blad tegen, maar natuurlijk weer in het Engels.

Balen zoveel leuke dingen rondom Bijbelstudie of Bijbel Journaling of zo ie zo Journaling is in het Engels.

Ik ben geen wonder op de pc wat betreft word en exel en zo. Was het maar zo'n feest dan kon ik ook mooie bladzijde maken.

Mijn drive is dat steeds meer vrouwen de Bijbel gaan lezen en dit ook uit gaan werken. Het het liefst gratis natuurlijk, we zijn niet voor niets Nederlanders ( grapje).

Maar serieus er is voor mij niets zo mooi als een mooi Journal / Dagboek, zowel voor het dagelijks leven als voor mijn Bijbelstudies.

Deze bladzijde van Farm Girl Journals vind ik echt mooi om diepgang in je gelezen vers van de dag te krijgen.


Heerlijk ook om creatief mee bezig te gaan, met kleurtjes, washi tape, stempels, the sky is the limit.

Ik heb voor jullie een Nederlandse versie gemaakt. Helemaal kaal is die, zodat je hem zelf naar smaak in kunt vullen.


Ik hoop dat jullie er mee uit de voeten kunnen en dat het een reden voor je is om meer in Gods woord te gaan lezen, en het op een leuke manier uit te werken.




Geen opmerkingen: