Biddend Bijbel lezen in het Nieuwe Jaar.


Het nieuwe jaar komt er aan. Tijd voor goede voornemens.

Mijn goede voor nemen is om Iedere maand een rooster voor jullie te plaatsen met daarop voor iedere dag een Bijbel tekst die je kan bidden.



Ik hoop dat ik jullie hier dus in ieder geval maandelijks terug kan zien.

 Denk nu niet oh iedere dag een tekst dat kan ik echt niet. Pak je nieuwe Agenda en schrijf de dagelijkse tekst bij de dag. Open je agenda, pak je mobiel of je Bijbel en zoek de tekst op. Dichtbij God blijven is ook in zijn woord lezen. Probeer het eens een maand. Laat dit een van je goede voornemens worden, dagelijks een Bijbeltekst lezen.

De roosters mag je gratis downloaden en gebruiken. Let wel voor persoonlijk gebruik.


Schrijf ook eens op voor wie je Bid. Bid iedere dag voor iemand anders,  schrijf aan het einde van de maand op wat je het meest bijzonder vond deze maand, hiervoor kun je dit blad gebruiken:



Ik wens jullie bij deze al een Goed 2016. Een jaar met veel zegeningen en gezondheid.

Dank voor de bezoekjes die je hier op mijn blog hebt gebracht.

Tot Ziens in 2016

Blijf dichtbij je Maker.

1 opmerking:

Unknown zei

Heel mooi!
Dank je wel.
Ik gebruik em met de kids!