Wanhopige Moeders


Soms weet je het als moeder niet meer.
Waar moet je heen met je vragen, je zorgen en je verdriet?
Je bid maar weet niet wat je moet bidden.
Deze teksten kunnen je helpen om te bidden.


Bidden maakt je vrij, en om te zien wat God allemaal voor je doet, houd ik zelf een gebed dagboek bij.

Het is ongelooflijk als ik zie hoe en hoeveel God verhoort op ZIJN tijd.

Ik moedig je echt aan om je gebeden op te gaan schrijven.

Dankbaar te zijn voor de gebeden die God verhoort.

Schrijf ook dagelijks je punten van Dankbaarheid op.

In mijn vorige Blog heb ik een maand rooster met Bijbelteksten over dankbaarheid verwerkt.

Ook in deze Blog kun je aan de hand van Bijbelteksten een maand lang bidden en lezen over Dankbaarheid.

Fijne Avond,

Blijf dichtbij je Maker.

Geen opmerkingen: