Psalmen 25:4-5

Op dagen wanneer het moeilijk is, en het even niet gaat zoals je graag zou willen lees dan:

Psalmen 25:4-5

Andere mooie teksten voor een steuntje in de rug als je het even niet meer weet met je kinderen vind je in een van mijn andere blogs.

Blijf dichtbij God wanneer je het niet meer weet, veel antwoorden staan in Zijn woord.

Gebruik Zijn woord daarvoor is het.

Praat met vriendinnen, schrijf je gebeden en gedachten op, teken ze, maak gedichten, en bid voor je kinderen.

Lees bijvoorbeeld Josua 1:9 wat zegt:

Heb Ik het u niet bevolen? wees sterk en heb goeden moed, en verschrik niet, en ontzet u niet; want de HEERE, uw God, is met u alom, waar gij heengaat.


Wat je kind ook doet, blijf bidden voor je kind.

Stop nooit met bidden, 

Onze God is overwinnaar over alles.

Fijne dag,

Blijf dichtbij je Maker.







2 opmerkingen:

Unknown zei

Idd, blijven bidden!
Zij liepen als een stroom Hem aan moest ik aan denken toen ik je blog je las.
Maar soms lieve meid KUN je zelfs niet bidden. ...
Groetjes, Marian
P S ik hoop dat je het begrijpt

LookAroundTheCorner zei

Ik snap je PS helemaal. Daarom denk ik dat het ook zo belangrijk is dat je onder je zussen in God blijft zodat als jij niet meer kan bidden zij dat voor je kunnen doen.