Interview met de schrijfster van Be A Winner.

Zoals beloofd zou er een interview komen met de schrijfster van Be A Winner.

DE VRAGEN & ANTWOORDEN

We weten dat je geboren bent in Nederland en nu in Engeland woont.
Maar ik vraag me af wanneer was het moment dat je werkelijk wist dat Jezus voor je zonde is gestorven?

Ik had al eerder over Jezus gehoord en ook wel eerder gehoord dat onze Vader hem gestuurd had, maar ik heb het pas echt met heel mijn hart begrepen en geaccepteerd toen ik in Belgie woonde, in 2013.

Ben jij van nature al heel sterk, of is dat gekomen door God in je leven?

Ik ben van nature best wel dapper en moedig, maar ik gebruikte die kwaliteiten/krachten om een verkeerd leven te (kunnen) leiden. Ik wist niet veel beter dus ik ging voor wat ik wilde in het leven, maar dan wel op het verkeerde pad. Het pad dat nergens naartoe leidt....behalve de dood, zoals de bijbel dat beschrijft. 

Toen ik ervoor koos om mijn leven met God te leven, openbaarde God (na een tijdje, tijdens het bidden) aan mij dat ik dezelfde kwaliteiten/krachten voor Hem moest gaan inzetten. Het was niet zo zeer een "moeten", Hij gaf me gewoon advies/raad. Ik schrok er wel even van omdat ik tot God bad, maar geen antwoord verwachte.....ik wilde alleen mijn hart luchten en vertellen wat ik verlangde.

Wat ik denk dat jij met sterk bedoelt, is het hebben van een sterke persoonlijkheid. Dat heb ik, denk ik, ontwikkeld na de dood van mijn broertje. 

Wat was de doelgroep die je voor ogen had toen je het boek schreef?

Ik heb het advies van God gevolgd: Christelijke vrouwen.

Kunnen we meer van boeken van je verwachten?

Jazeker! Toen ik mijn oude leven los liet, vroeg ik aan God wat ik dan moest doen en God's antwoord was: "Gebruik jouw gaven en talenten." En toen ik vroeg wat de mijne waren, antwoordde God: "Schrijven en Spreken." 

Ik heb toen vanaf dat moment besloten dat ik mijn talenten en gaven zou gebruiken en ontwikkelen. 
Ik schrijf nu korte en inspirerende artikelen en posts (met Zijn hulp), ik heb mijn eerste boek al geschreven en ik heb al bijeenkomsten georganiseerd waar ik voor kleine groepjes heb gesproken. En ik ben nu met mijn tweede boek bezig!

Als je jezelf zou kunnen vergelijken met een vrouw uit de Bijbel wie zou dat dan zijn?

Hm, interessante vraag. Ik denk dat ik mezelf met Deborah kan vergelijken vanwegen de eigenschappen waaronder zij ook wel bekend staat: actief, leiderschap en charismatisch (Richteren)

Wat is jouw lijfspreuk uit de Bijbel?

Hmm, ik heb wel een lievelings bijbelvers en dat is Jesaja14:24. "De Here van de hemelse machten heeft gezworen:
‘Voorwaar, het zal gaan zoals ik heb bepaald, het zal gebeuren zoals ik heb besloten."

Wat is jouw wens voor de toekomst?

Het is mijn plan om een wereldwijd rijke, bekende, succesvolle en invloedrijke spreekster en schrijfster te zijn. 
Een vrouw die door God gebruikt wordt om een voorbeeld te zijn.......door wie ik ben, door wat ik heb, door wat ik bereik en door wat ik doe! Ik heb een beeld hiervan van God gekregen en ik ga ervanuit dat het gerealiseerd zal worden...hierin houd ik vast aan Zijn Woord Jesaja 14:24 Emoji

Wat is een boodschap die je nu aan de mensen die dit lezen mee zou willen geven?

Mijn boodschap is: Wees eerlijk tegen jezelf over "jouw leven op dit moment". Als jij ziet, en vooral weet, dat het niet een reflectie is van wie jij ECHT bent dan is het niet de moeite waard om op deze manier door te gaan en dan is het hoog tijd om nu moedig en vooral dapper te zijn. Wees moedig om nieuwe beslissingen te nemen........beslissingen die voortkomen uit inspiratie/raad die God jou gegeven heeft. En wees dapper om Gods hand vast te houden terwijl je ELKE DAG iets doet dat anders is dan wat je gewend was, maar wel 100% een reflectie is van wie je ECHT bent. Emoji

Mocht je in contact willen komen met Francisca Payne.
Klik dan hier.

Lieve Fransisca dank voor het interview, dank dat je geluisterd hebt naar Gods stem, zodat je door HEM heen ons mag bemoedigen.


Mochten jullie het boek willen bestellen klik dan hier en heb je geen credit card klik dan hier. Hier kun je met IDEAL betalen.

Wil je groeien in je geloof, dit boek is een aanrader.

Blijf dichtbij je Maker.


Geen opmerkingen: