Einde Vakantie

Hier nadert het einde van de vakantie.
Maandag gaan de kinderen weer naar school.

Boeken, tassen alles ligt weer klaar, om aan een nieuw school jaar te beginnen.

Een nieuw jaar in het leven van je kind waar het nieuwe ervaringen op doet. Mijn jongste gaat voor het eerst naar de middelbare school. Spannend. Mijn dochter gaat dit jaar examen doen ook een nieuwe ervaring voor mij.
Ik ben God dankbaar dat ik dit mee mag maken.

Hoe ga jij er mee om?

Ik denk dat het goed is als je bid voor je kinderen, voor het nieuwe school jaar. De nieuwe misschien minder leuke ervaringen die ze op gaan doen.




Bid jij mee voor alle kinderen die weer naar school gaan?

Nog een fijn weekend,

Blijf dichtbij je Maker.




2 opmerkingen:

Unknown zei

Ik bid mee. Die van ons moeten maandag ook weer naar school. De oudste voor het eerst naar de middelbare. Ik vind dat heel spannend nog meer denk ik dan mijn zoon. De jongste naar groep 8.

LookAroundTheCorner zei

Ja blijft spannend inderdaad. Ik zal ook voor jouw en je kids bidden.