Het zijn de kleine dingen die het doen..............

Het zijn de kleine dingen die het doen.... volgens mij is daar ook een liedje van. Maar goed het is wel de waarheid.

Vandaag zag ik een blog bericht van Aritha over eendjes voeren. Zo iets simpels maar zo mooi.

Vanmorgen ben ik met mijn pup in het park geweest waar hij heerlijk heeft gepeeld met 2 andere pups.
Iets zo simpels maar zo mooi. Voor mij was het zo mooi omdat ik niet altijd de gezondheid heb omdat soort dingen te kunnen doen. Ik heb echt zo genoten. Het is zo heerlijk te zien hoe die pups achter elkaar aanzitten en door de plassen rennen en echt samen bezig zijn.
Was daarna wel erg moe en mijn lijf was behoorlijk pijnlijk.

Maar zoals het liedje zegt, het zijn de kleine dingen die het doen.

                                                       dit is onze Dash.

Geniet van de blog van Aritha en kijk naar de kleine dingen in het leven, die juist het leven zo mooi maken.

Blijf dichtbij je Maker.

Geen opmerkingen: