Dinsdag DIY

Echt dit vind ik zo leuk. Lijkt me super om te sturen maar ook om te krijgen.

Heb je nog niets te doen van de week en weet je iemand die een opkikkertje kan gebruiken.

Kijk dan even naar deze video:


Ik ben heel benieuwd wat jullie hier van vinden.

Mocht je geen 12x12 pocket hoezen hebben. Bij de hema verkopen ze mooie hoezen met grote en kleine vakjes. 10 stuks voor 3,95  De hoezen met 9 vakjes zoals deze zijn te verkrijgen bij Intertoys nu voor 0,29 cent per pagina.

Fijne dag,

Blijf dichtbij je Maker.

2 opmerkingen:

Aritha Vermeulen zei

Leuk!

Anoniem zei

Leuk idee! Ik ga het gebruiken voor ons sponsorkindje, inmiddels "a teenage girl", die zal dit vast heel leuk vinden.
Zelf ben ik niet zo van het scrappen, maar dit is overzichtelijk, dat moet lukken. :)
Bedankt voor de inspiratie!

Groetjes, Marjan