Be A Winner Boek Recensie.

Recensie:
Be A Winner
Geschreven door : Francisca Payne.

Dit is een duidelijk geschreven boek over hoe je een winnaar kunt zijn in je dagelijks leven, met je dromen en in je vrouw zijn. Leest, ondanks dat het in het Engels geschreven is, heel makkelijk weg door de duidelijke en korte hoofdstukken, die ieder eindigen met een opdrachtje. (die ik zeker ga maken)
Het boekje is heel praktisch en geeft het je moed om inderdaad een doel in je leven aan te pakken.
Het mooie van het boekje, vind ik, is dat Francisca het echt praktisch houdt met duidelijke handvatten om een doel te bereiken in je leven. Het deed me ook wat denken aan de Spreuken 31 vrouw. Je kunt alles wat je wilt in je leven bereiken maar het begint bij Jou zelf. Jij bent degene die de verandering moet maken.
Samen met God gaan om te worden zoals HIJ je bedoelt heeft ,een Winnaar!
Het punt waar je nu bent in je leven en het terug kijken naar hoe je daar ooit bent begonnen, was voor mij een echte eye-opener. Ook dat hoe je verleden er ook uitziet er altijd ruimte is voor een nieuwe start in je leven! En, de vergeving bij God als je het niet helemaal hebt gedaan zoals God het graag had gezien. Een mooi persoonlijk stukje van Francisca zelf: een visie hoe God ons ziet.
Dit boek is echt een aanrader, als je dingen wilt veranderen in je leven en je weet niet hoe. Dit boek geeft je handvatten en een visie voor iedere vrouw.




Be A Winner.

www.franciscapayne.com


In mijn vorige blog schreef ik hoe je aan een gratis hoofdstuk uit het boek kunt komen om het alvast te lezen.
http://lookaroundthecorner1.blogspot.nl/2015/07/be-winner-preview.html

Geen opmerkingen: