Waarin vind jij je rust?

Waarin vind jij je rust?

Ik bedoel innerlijke rust. Kun jij zomaar 15 min op je stoel zitten niets doen en je hoofd leeg maken. Denken aan niets?

Ik wou dat ik het kon, met mijn ADD gaan mijn gedachten 24/7 door en een moment niets denken is er niet bij.
Het is vermoeiend. En toch kan ik innerlijke rust vinden.

Matteüs 11:28 is mijn antwoord.

Kom bij MIJ allen die vermoeid en belast zijn. En IK zal je juk dragen.


Wil dat zeggen dat ik nooit moe ben? nooit verdrietig? en ik soms helemaal uitgeput ben?

Het antwoord is NEE. Zeker niet zelfs.

Maar rust en vrede vinden bij mijn Maker geeft mij wel rust.

Nogmaals de vraag wat geeft jouw rust?

Geeft Bijbel lezen jouw rust? Doe mee vanaf maandag met een hoofdstuk per dag lezen.

We zijn inmiddels bij hoofdstuk 16 van Matteüs, pak je bijbel op en vind rust, bij Hem die je gemaakt heeft.


 Mocht je  geen werkboek hebben of bladen kijk dan eens op mijn Pinterest. 

Je kunt mij daar vinden onder de naam Eve Jansen.

Voor de werkbladen ga je naar mijn board: Met Good Morning Girls de Bijbel door.

Blijf dichtbij je Maker. 

2 opmerkingen:

Anoniem zei

mooie en bemoedigende bijbel verzen..bedankt voor het delen..groetjes

Rita Klapwijk zei

Ik kan mijn gedachten ook niet stil zetten hoor, maar dat wil inderdaad niet zeggen dat er geen innerlijke rust is.
Ik heb wel gehoord dat vrouwen dit niet kunnen en mannen wel, doordat zij als het ware allemaal vakjes in hun hoofd hebben, waar ze dingen kunnen 'parkeren'.
Bij vrouwen is het meer spaghetti :)
Al met al is één ding zeker, bij Hem kunnen we allemaal onze rust vinden.