Waar ik blij van wordt Dag 12

Zo wat een heerlijk dagje was dat. Lekker thuis gebleven vandaag.

Me heerlijk uitgeleefd in de keuken.

Eerst een bananenbrood gemaakt, naar aanleiding van een Amish recept.

Voor het avond eten 2 salades gemaakt ook uit het Amish kookboek.

Het werd een Aardappel en een kip salade.

Het was  heerlijk zelfs de kinderen vonden het lekker. Nou ja op de middelste na die houd niet zo van selderij dus die zat wel wat te miepen. Maar uit eindelijk ook bord helemaal leeg.

En als toefje op de dag had ik vanmorgen ook nog tijd om 1 les te maken van mijn Beth Moore bijbelstudie.

Dit zijn dingen daar wordt ik nu echt blij van.

Blijf dichtbij je Maker.

                                         
                                           Het Bananenbrood.

     
                                                 links de kipsalade en rechts de aardappelsalade.

                                                         
                                                            gemaakt uit dit kookboek.

Geen opmerkingen: