DE dag

Vandaag is de DE dag. Voor het eerst zal ik geopereerd gaan worden. Best spannend. Geen idee wat me te wachten staat, en daar ben ik niet zo'n grote fan van.

Ik weet en merk dat er veel voor mij gebeden wordt en daar ben ik iedereen dankbaar voor.
Zonder God kan ik het niet.

Ook zijn er veel mensen die lieve berichtjes achter laten en aan mij denken. Wow hoe geweldig is dat :)

Ik wordt daar echt heel warm van van binnen.

Een dag voor iets nieuws. Iedere dag is een dag voor iets nieuws, maar dan is het niet zo spannend als nu.

Iedere dag opnieuw mag ik de dag beginnen met mijn leven en dat van mijn gezin in Gods handen te leggen.

Iedere dag opnieuw.

Blijf dichtbij je Maker.

                                             Plaatje is van Google

1 opmerking:

Evie Vermeulen zei

In gebed en gedachten bij je, dat weet je hé ;-)