Waar ik blij van wordt...Dag 1

Ik heb een dagboekje bij gehouden van mijn vakantie voor mijn vriend Anthony in USA.

Ik vertelde hem over wat we hadden gedaan in de vakantie en hij moest zo lachen om het feit dat ik zo blij wordt van bijvoorbeeld BBQen met het gezin.

Ik geniet er zo van als je die dingen verteld ( Anthony zit in de gevangenis in USA en heeft weinig van onze dagelijkse dingen), dus ik dacht hey het dagboekje is nog niet vol. Tot dat het dagboekje vol is ga ik 1 ding per dag voor hem op de foto zetten wat mij blij heeft gemaakt die dag, of waar ik van heb genoten, en stuur het hem toe.

Ik dacht dat vind ik ook leuk voor een blog dus bij deze........... mogen jullie deelnemen aan'Waar ik blij van wordt"

Vandaag hadden we kip uit de oven met bloemkool. Wat mij blij maakte aan die avondmaal is dat alles behalve de kip uit Bob zijn eigen volkstuin komt.

Ik vind dat zo gaaf, dat hij samen met mijn Anthony dit heeft gezaaid en geoogst en dat we daar nu met zijn alle van kunnen eten.

Wees dankbaar met de kleine dingen in het leven en Blijf dichtbij je Maker.



1 opmerking:

Aritha Vermeulen zei

Leuk idee! En wat een "lekkere" foto.