Regen, Onweer, Bliksem.

In het land en ook bij onze buur landen, is heel wat regen en onweer en bliksem geweest. En zelfs hagel.

Nu moet je weten dat ik echt heel erg bang ben voor onweer en vooral bliksem.

Ik loop dus eigenlijk al de hele dag in mezelf te bidden dat in ieder geval het onweer en bliksem mijn huis voorbij gaan.

Heel onrust........... er moest ook nog van alles gebeuren vandaag hier en daar, mijn hoofd is een bende, ook daar lijkt het wel of het onweert en bliksemt.
Nog een tornado erbij :)

Maar ok de druppels kwamen hier vanavond naar beneden vallen en ik zat aan de telefoon, en opeens zegt de gene aan de andere kant van de lijn OH kijk Eve wat een mooie regenboog buiten oh kijk het zijn er zelfs 2.

Voor mij was dat zo'n openbaring van God, echt een Knip Oog van Hem. Als of Hij mij nog even zijn belofte wilde bevestigen.

Hoe mooi is dat om daar mijn avond mee te besluiten.




Blijf dicht bij je Maker.