Niet perfect.

Een vriendin van mij had een super leuk lam gehaakt. Dat op zich vind ik al een prestatie.

Maar toen ik haar zei hoe leuk ik hem vond zei ze: 'hij is voor jouw, maar hij is niet perfect'. Nu komt dat mooi uit want dat ben ik ook niet zei ik tegen haar.

Ik heb het lam nu al een paar weekjes thuis, en er blijft in mijn hoofd steeds een gedachten terug komen.

Ik ben niet perfect, maar ik ben wel in het lam. Het lam van God, zijn zoon, is als een lam geslacht voor mijn zonde en fouten.

Hoe mooi is dit cadeau van haar eigenlijk.........

Ook al ben ik niet perfect ik mag in het Lam zijn. Mijn lam zijn maker is ook niet perfect, maar mijn maker wel.

De zomer bijbelstudie van Good Morning Girls gaat er over dat we Geliefd zijn.

Geliefd met al onze gebreken. Hoe blij God met ons is, hoe Hij juicht om ons.

Ongelooflijk toch?

Een niet perfect Lam ( zoals die van mij ) is toch perfect, en mooi ondanks misschien een steekje wat er mis is gegaan terwijl haar gehaakt werd, en ik zie het niet.

Zo ziet God ook onze fouten handelingen niet, door genade zijn we gered. En Hij heeft ons gemaakt gewoon zoals Hij het goed vind.

We zijn Geliefde kinderen in Hem.

Blijf dicht bij je Maker.


Mocht je meer info willen over de bijbel van Good Morning Girls kijk dan voor de Nederlandse vertalingen hier:


https://www.facebook.com/groups/469363416512270/

of hier :

http://goodmorning-girls.blogspot.nl/

en voor de Amerikaanse hier:

http://www.goodmorninggirls.org


Geen opmerkingen: