Wat een dag vol tegenstellingen

Zo zeg soms heb je van die dagen dat je denkt, Eind in zicht aub.

Vandaag was zo'n dag, een dag vol tegen stellingen, vol strijd.
Eerst dokter gebeld, moedeloos wordt ik van die regels en briefjes etc, om aub iets voor elkaar te krijgen maar goed, ik dacht houd je rustig blijf netjes. Belofte gedaan het zou vanmiddag geregeld zijn. dus niet.


Daarna vanmorgen heerlijk koffie gedronken bij een vriendin, geweldig genoten van haar kleine man. Toch altijd leuk zijn kruimel.

's middags boodschappen gedaan, heerlijk nog even in de zon gezeten. Wat heerlijk he die zon zo op je huid op een rustig plekje in je tuin.

Daarna wederom de dokter gebeld voor de brief, ach toen ging  het toch ff mis met mij, wat dat betreft ben ik net een leeuwin, kom niet aan mijn kinderen, want dan heb je me waar je me hebben wilt.

Goed geen goed gevoel erover maar toch gekregen wat ik nodig had voor mijn kind.
Rusteloos van binnen dus even tijd genomen en weer een stukje gelezen in 1000 Maaldank.

Heerlijk even weer op adem komen.

Vanavond bij mijn schoonouders geweest bijna 2 uur over gedaan even naar Utrecht. En daar ging mijn rustige bui weer. gewoon een half uur op een plek staan midden in de stad :(. Nu weet ik weer waarom ik zo graag in de stad woon.

Kon dus ook dankbaar zijn vandaag voor het feit dat we zo'n mooi plekje hebben waar we mogen wonen.

Dankbaar dat het toch goed is gekomen met de brief die de dokter moest afgeven.

Dankbaar dat de kinderen hun boek van de Deen vol hebben.

Dankbaar dat ik hele lieve schoonouders heb en dat we daar bij hun in huis mochten zijn vanavond.

Zo zie je een dag met een achtbaan aan emoties.

En toch rust kunnen vinden omdat ik bewust denk aan de dingen waar ik God zo dankbaar voor ben.

Dankbaar dat ik er voor mijn kinderen kan en mag zijn. En ik hoop dat ze Gods liefde door mij heen mogen en kunnen zien.

Een hele taak............. maar doe het met liefde.




Geen opmerkingen: