Een blije buur

Zo lekker bezig dagje weer. Blij dat ie bijna om is. Vanavond nog Celebrate Recovery. Zo gaaf dat ik daar aan mee mag werken. zo mooi wat je ziet veranderen in mensen, dan kan je echt zeggen God is goed.

Vanmiddag even bij mijn buurvrouwtje van 84 geweest vind ze altijd leuk als je even aan komt.

Koffers zijn gepakt. Bijna klaar voor de trip.

Zie op tegen de vlucht maar kijk uit naar het geen gebeuren zal.

Vanmorgen nog wat laatste regel dingen gedaan, niet allemaal even goed afgelopen, wat ben ik blij met de telefoon, je zal het allemaal maar af moeten lopen.

Toch kan ik weer terug kijken op een fijne dag.

Een blije buurvrouw met iets simpels als een bezoekje.

Een koffer klaar zien staan voor de reis.

De wasmachine die de wassen geduldig draait.

De jongens die blij zijn met hun Zoo mania boek vol. Genieten toch een stel van die blije koppies.

De wind steekt op hier, hoop dat het weer mee blijft werken, dat ik straks veilig heen en weer kan naar Celebrate Recovery.



Fijne avond allemaal,

Geniet van de kleine dingen in het leven, en ik hoop dat je mee kan zingen met bovenstaand lied.



1 opmerking:

Unknown zei

En ja hoe groot is onze God !!

Geweldig lied ;)