Het idee van mijn blog komt door.................

Nog even een kort verslag van vandaag.

Vanmorgen mogen genieten van Axel ( de Hond) bij de schapen. Hij deed het zo goed :)

Vanmiddag een middag Hilversum bij de osteopaat. Nu denk ik waarom ben ik daar heen gegaan, maar ik weet dat ik over een paar dagen lichamelijk beter kan functioneren dan dat ik nu doe.

Vanavond stressen tegen de klok, want bob moest weer op tijd in de pijler zijn, kinderen op tijd naar bed.


En dan nu na een paar brieven te hebben geschreven naar mijn pen vrienden, is het tijd voor het boek wat mij er toe heeft aangezet deze blog te beginnen.

Het boek: Duizendmaal dank van : Ann Voskamp.

1000 dingen kunnen benoemen waar je dankbaar voor bent is echt niet makkelijk. Zeker niet omdat ik me besef dat we zoveel dingen voor 'normaal' beschouwen.

Het is normaal dat je eten hebt, warm water uit de kraan, melk in de koelkast, als je het gasfornuis aansteekt dat er een vlam komt.

Zoveel dingen worden gezien als 'normaal'.
Ik vraag me dus nu af zijn ze wel zo normaal, of mis ik iets in het leven?

Een vraag als wie ben ik en wat doe ik hier op deze planeet, is er meer leven op andere planeten?

Hoe mooi is de glimlach van je kind?

Zie ik wat ik zou moeten zien om het volle van het leven er uit te krijgen?

Duizendmaal dank.

Voor wat ben jij dankbaar.

Wil je meer weten over dit boek kijk dan even op deze site:

http://www.duizendmaaldank.nl/


Geen opmerkingen: