Waarom???

Waarom ??? Je krijgt er geen antwoord op. Maar mijn hart breekt wanneer ik zie hoe de wereld is. Mensen die mensen pijn doen zowel lichamelijk als psychisch. Mensen die geen respect meer hebben voor andermans spullen.

Mensen ja zelfs de mensen in de kerk kunnen je pijnigen tot op het bot. Je ziel vertrappen. Ik vraag me dan af............ hoe te meer moet God huilen om wat er met zijn schepping gebeurd.

Dieren die mishandeld worden. Uitgebuit tot op het bot. Misbruikt, zelfs gedood om niets.

Waarom??? Waar gaat het heen met de wereld??? Mijn schoonmoeder zou zeggen: 'Kind wij horen niet meer op deze wereld'. En ze heeft gelijk. Het is hier tenslotte maar een tussen stop tot aan het nieuwe leven hierna.

Mijn hart huilt als ik om me heen kijk voor mensen die geloven in niets... of misschien is er wel iets. Maar mijn mond zit op slot.

Waar gaan ze heen hierna? Mensen waar ik zoveel van houd.

Maar wat kan ik er aan doen dat de wereld verandert ????

Hoe kan ik mensen laten zien dat hoe we met elkaar omgaan niet Gods plan is toen Hij deze wereld maakte.

Hoe kan ik mensen laten zien dat de wereld zo mooi kan zijn???

Wat doe jij om het lichtpuntje in de wereld te zijn? en Waarom???




Blijf dichtbij je Maker.

2 opmerkingen:

DELETED zei

HI...BLOGGER.COM HEEFT DE LAATSTE TIJD VEEL CLICHES, IK KON MIJN BLOGJE NIET TERUG VINDEN, WAAROM? WEET IK NIET, MAAR IK BEN ER WEER, MIJN EXCUSES VOOR HET ONGEMAK..HOOP DAT HET NU GOED BLIJFT...GROETJES EN FIJNE WEEKEND ❤️

Aritha zei

Ik heb ook geen antwoord. Met al die waaroms schuil ik bij God.