Koningsdag

Koningsdag 27 April 2015.

Mensen liggen al sinds gisteren op straat voor de vrij markten. Uit gedost voor de komst van de Koning en zijn vrouw in hun stad.

De mensen verkleden zich in het Oranje, de kleur van hun Koning hun Vaderland.

Wat voor kleur doe jij aan voor jouw Koning? Ben je eigenlijk wel klaar voor de komst van jouw Koning?

Wat als jouw Koning vannacht komt op de wolken terug uit de Hemel.

Ben jij klaar??? Ben jij net zo klaar voor Konings dag als al die duizenden mensen die gister nacht op straat lagen  te slapen voor Konings dag?

Er komt een dag dat jouw Koning komt, zorg dat je klaar bent.



Voor nu geniet van de wereldse Konings dag en blijf dichtbij je Maker.




1 opmerking:

Rinske zei

Ik moet wel eerlijk toegeven dat ik nog met heel veel vezels aan dit aardse leven vast zit. Maar ik weet dat ook dat ik niet zonder Christus kan. En ik geloof dat God mij in Christus aanvaard en aanziet. Dus ben ik er klaar voor.