Exodus 14

Na het lezen van Exodus 14 vandaag met Good Morning Girls de Bijbel door. Weet ik weer precies waarom in dit hoofdstuk van dit boek mijn favoriete Bijbel vers staat.

Exodus 14:14

The LORD will fight for you, all you do is be still.

De HEER zal voor u strijden, u hoeft zelf niets te doen.


Ook blijf ik mij verbazen in dit hoofdstuk over die scheiding in het water.
Bijna onmogelijk toch. God ging al die tijd het volk voor, maar nu was HIJ achter hun om een scheidslijn te houden tussen de Egyptenaren.

Hoe mooi is dat.............

Weet jij nog een periode in je leven dat je dacht dit overleef ik nooit, dit kan ik echt niet?

Dat klopt ook want zonder Gods hulp kan je het ook niet.

Nog even voor het slapen gaan een grapje.


Want ook dat moet kunnen.


Goede nacht en Blijf dichtbij je Maker.

Geen opmerkingen: