Blij

Ben je soms ook zo blij als je iets kan kopen wat je al zo lang wilde hebben.

Ik ben al lange tijd bezig met zoeken voor goede pennen voor mijn Bijbel Journaling.

Gevonden bij de Hema.

De roze en de blauwe had ik al van mijn dochter voor mijn verjaardag gekregen.

De verschillende kleuren pen had mijn zoon van iemand gekregen maar die gebruikt hem niet dus mag mama hem hebben.

Ook het boek Twaalf Buitengewone Vrouwen is binnen. Die mocht ik lenen van een vriendin, maar het is zo'n goed boek dat ik besloot het zelf te kopen omdat ik er van houd te kleuren in een studie boek.

En dat doe je niet in iemand anders boek toch.

Ik had geld gekregen van mijn schoonouders voor mijn verjaardag dus dat is mooi besteed dacht ik zo.



Nu kan ik verder met mijn overdenkingen te maken over vrouwen in uit de Bijbel.

Houd mijn blog dus in de gaten.

Blijf dichtbij je Maker.

1 opmerking:

Aritha zei

Mooi!Nu kan je maar aan kleuren!