One Day at a Time

One Day at a Time van Dodie Osteen is een dagboek wat ik mee heb genomen uit de USA op mijn trip van oktober.

Het is echt een prachtig mooi dagboek met heel veel diepgaande gedachten en gebeden, en voor mij Openbaringen ( mijn een woord voor 2014).

Vandaag las ik 1 Petrus 5:7

U mag uw zorgen op hem afwentelen, want u ligt hem na aan het hart.

In het Engels zegt het:

Let Him have all your worries and cares, for He is always thinking about you and watching everything that concerns you.


Ik wordt de laatste dagen steeds bepaald bij het feit dat ik het verleden moet loslaten. Alleen vooruit kijken en dat ik alles in Gods handen mag leggen, en dat Hij het voor mij af wilt handelen. Ik ben vrij......... ik mag het loslaten en vooruit kijken.
Ik mag weten dat God altijd aan mij denkt.

Ik moedig je aan om je pijn en zorgen bij God te brengen en het los te laten.







Geen opmerkingen: