Nieuwe Ronde Nieuwe Kansen

Nieuwe Ronde Nieuwe Kansen, is dat niet wat een Nieuwjaar is.

Je krijgt weer een jaar de tijd om je doelen in je leven te halen of juist te ontdekken.

Vind het altijd prachtig te zien hoe mensen er met de goed moed weer tegen aan gaan.

Voor de een is het nieuwe jaar dat er wellicht op gezondheid iets op stapel staat.
Voor de ander is het de vrijlating uit de gevangenis.
Voor weer een ander een studie die afgerond gaat worden, of het behalen van een rijbewijs.

Voor mij is het niets van dit alles dit jaar.

Maar ik ben blij dat ik een nieuwe kans/ronde krijg om te ontdekken, wie God precies voor mij is. En wat zijn plannen zijn met mijn leven en mijn rol in mijn gezin, bij familie en vrienden.

Te ontdekken wat er meer in mij zit dan dat ik nu al weet.

Ik hoop dat ik over 364 dagen jullie mag laten weten dat ik werkelijk ontdekt heb wat het is geweest, wat ik heb mogen ontdekken.

Ik wens jullie allemaal een Gezegend 2014, met veel mooie ontdekkingen in je leven.



Geen opmerkingen: