Bijzonder

Soms ontmoet je mensen die zijn heel bijzonder. Op de een of andere manier is er een klik.
Ook al heb je elkaar nog nooit gezien, kan je iemand aardig vinden.
Dat is toch weer een voordeel van Facebook en Blogger etc.

Een van die mensen die ik vorig jaar heb mogen 'ontmoeten' is Aritha Vermeulen, schrijfster van mooie boeken voor jongeren.

Aritha heeft nu overigens een Give Away, wellicht even leuk om te kijken bij haar blog.




http://arithavermeulen.blogspot.nl/2014/01/zegen-en-give-away.html

Wat ik bijzonder vind is dat ik God ook nog nooit heb gezien met mijn eigen ogen, maar ik weet dat ie er is.
Op deze aarde leer je mensen kennen via hun blog of facebook zo als ik Aritha heb ontmoet.

God leer je kennen door zijn boek, de Bijbel.

Ik kan met hem chatten door gebed.

Grappig dat je dingen in het leven zo kan vergelijken.

Voor mij weer een Openbaring van mijn Een Woord voor het jaar 2014

https://www.facebook.com/groups/438797812912571/

Ik weet zeker dat ik meer Openbaringen van God mag gaan ontdekken dit jaar.

Geen opmerkingen: