Bid je mee???

Bid jij mee deze maand voor je man?? Ik kwam op het idee omdat ik zoals ik in voorgaand blog schreef, ik verbaasd was, over de vraag of jij voor je huwelijk bid. Ik vind gebed heel erg belangrijk, in elke situatie in mijn leven.

Toen ik gisteren over het net heen surfte kwam ik een rooster tegen voor de maand oktober met een gebedspunt om voor je man  te bidden en een bijbel tekst.

Toen dacht ik dat ga ik vertalen. (geen zorgen ik heb toestemming van Laurie )

Ik heb een gebed bladzijde gemaakt die mag je downloaden uitprinten en gebruiken om je eigen gebedsdagboek te maken. Schrijf je gebed uit zodat je het later nog eens na kan lezen.

Niet omdat het moet omdat hij zo vreselijk is, maar omdat jij het belangrijk vind om je man 1 maand lang dagelijks voor Gods troon te brengen.

Doe je mee????





Blijf dichtbij je Maker.



In het Engels vind je het hier.





1 opmerking:

Anoniem zei

Mooi idee