Wat mij opvalt.

Het valt mij op dat in bijv USA van alles te krijgen is voor gebed.

Op Pinterest en waar dan nog meer vind je afbeeldingen voor bijv een Gebed Dagboek ( Pray Journal.)

Hier in Nederland is dat helemaal niet zo. Zo jammer, dus ik dacht ik ga een aan de gang en maakt mij eigen opzet voor een Gebed Dagboek.

Ik denk dat het heel belangrijk is dat je dingen op schrijft niet alleen voor je zelf maar ook voor de gene die na je komen.

Hoe mooi is het als je ooit naar de Vader in de Hemel gaat en je kinderen kunnen na lezen wat je bezig hield. Hoe te meer kan je een getuigenis zijn?

Ik kan echt genieten van de manier waar de vrouwen wel veel vrouwen in USA omgaan met hun geloof. Wat ik in een vorig blog ook al heb geschreven, is dat het geloof veel meer verweven is in het geloof van de gemiddelde Amerikaan dan dat dat hier het geval is.

Ik ga aan de gang om te kijken of we zo iets in het Nederlands gratis kunnen brengen, helaas kan ik geen pdf bestanden hier uploaden anders had je vandaag nog aan de gang kunnen gaan.



Fijne Koningsdag.













Geen opmerkingen: